استاندار گیلان:

دولت برای توسعه مراکز درمانی گیلان برنامه عملیاتی دارد

«عباسی» با اشاره به اینکه دولت برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی گیلان برنامه عملیاتی دارد گفت: در بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود به همه مردم خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۷۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 07March 2023

دولت برای توسعه مراکز درمانی گیلان برنامه عملیاتی داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهید املاکی در کومله لنگرود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود را یک بیمارستان ارزشمند دانست و اظهار داشت: در برخورداری از تخت‌های بیمارستانی با کمبود‌هایی مواجه هستیم و در همین راستا، دولت برای توسعه مراکز درمانی برنامه ویژه‌ای در دستور کار دارد و با وزیر بهداشت نیز رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

عباسی برخی مشکلات خدمات درمانی در گیلان به‌ویژه در مناطق شرق استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: خلأ این حوزه در منطقه شرق گیلان بر کسی پنهان نیست.

استاندار گیلان تصریح کرد: برخی پزشکانی که در بیمارستان‌های دولتی فعال هستند با بیمارستان‌های خصوصی هم ارتباط دارند لذا باید به بیمارستان‌هایی که دولت با هزینه خود ساخته نگاه ویژه شود و این گروه از پزشکان نباید بیماران خود را به بهانه نبود امکانات به مراکز درمانی خصوصی منتقل کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه مردم و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی لایق ارائه بهترین خدمات هستند افزود: مردم و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی اغلب دغدغه درمان دارند از این‌رو باید مراکز درمانی دولتی به امکانات مناسب تجهیز شوند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دولت برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی گیلان برنامه عملیاتی دارد بیان کرد: در بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود به همه مردم خدمات ارائه می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: متاسفانه استان گیلان در حوزه بیمارستانی در رتبه‌های آخر کشور قرار دارد که این موضوع به وزیر بهداشت و حتی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقال داده شد.

استاندار گیلان در پایان اعلام کرد: بیمارستان‌های دولتی در لنگرود، املش و رودسر نیز باید به صورت کامل تجهیز شود و رتبه گیلان در حوزه درمان با ایجاد دیگر مراکز درمانی در نقاط مختلف ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار