نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دشمن در فضای مجازی به دنبال تضعیف جوانان ما است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: جوان اهل اندیشه است و لذا نباید متأثر از تفکرات دیگران باشد، دشمن در فضای مجازی به دنبال آن است که جوان ما را تضعیف کنند.
کد خبر: ۵۷۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 05March 2023

دشمن در فضای مجازی به دنبال تضعیف جوانان ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های جوان، داشتن نشاط و امید است. کسی که این انگیزه‌ها را در وجود خود احساس کند، هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او را بگیرد و سن تنها یک عدد است.

وی با بیان اینکه در استان همدان جوانان موفق و برجسته بسیاری داریم که باید قدر آنها را بدانیم، افزود: جوانان بدانند در میدان مسابقه از موانع نترسند و فراموش نکنند که کسی به جز خود آنها این موانع را بر نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: جوان اهل اندیشه است و لذا نباید متأثر از تفکرات دیگران باشد، دشمن در فضای مجازی به دنبال آن است که جوان ما را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: امروز زمان آن است که ظرفیت‌های خود را پیدا کنید و در مسیر تقویت آن قدم بردارید. اجازه ندهید ذهن شما در اسارت دیگران قرار بگیرد، چرا که ذهن اسیر فقط به موانع فکر می‌کند، اما جوان موفق برای برطرف کردن همان موانع می‌اندیشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: سرمایه اصلی کشور، نفت و معدن نیست، بلکه دختران و پسران ما گوهرهایی هستند که می‌توانند ارزش افزوده برای کشور ایجاد کنند.

وی متذکر شد: امیدواریم فرزندان ما از شر دشمنان در امان باشند، ماجرای مسمومیت‌های اخیر، یک حرکت ناجوان‌مردانه و محکوم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار