امام جمعه موقت بندرعباس:

متخلفان دانه‌ درشت باید اعدام شوند

آیت الله «درویشی» گفت: اگر می‌خواهند مسائل اقتصادی کشور را حل شود باید همه دزدها را از اول انقلاب تاکنون محاکمه کنید و چند نفر از دانه درشت‌ها نیز اعدام شوند.
کد خبر: ۵۷۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 05March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،آیت الله «قنبر درویشی» امام جمعه موقت بندرعباس در همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هرمزگان با اشاره به وضعیت تسلیحاتی ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز بعد از چهل و چند سال، ایران به نقطه‌ای رسیده است که به او می‌گویند پهپاد و موشک به ابرقدرت دیروز یعنی شوروی که امروز با نام روسیه شناخته می‌شود نفروشید.

وی افزود: ما به هیچ عنوان از انقلاب اسلامی خود پشیمان نیستیم چرا که به عمده‌ی خواسته‌های خود رسیده‌ایم ما می‌خواستیم جهان را متوجه مهدی زهرا (س) کنیم و امروز این مسئله محقق شده است چنانچه می‌بینیم جهان اسلام، مسیحیت، یهودیت و حتی غیر موحدین دنیا با موعود جهانی آشنا شده‌اند و به دنبال حکومت عقول جهانی هستند.

رئیس شورای وحدت هرمزگان، تاکید‌ کرد: امروزه یکی از اساسی‌ترین مشکلات جامعه اسلامی این است که متأسفانه نسل مسلمانان رو به پیری است و در حال تجربه بحران پیری جمعیت هستیم که باید برای آن فکری عاجل شود.

آیت‌الله درویشی تصریح‌ کرد: ما ناراحت هستیم از اینکه فرزند فلان آقا دزدی می‌کند و به کانادا می‌رود البته این مسئله چیز جدیدی نیست و در تاریخ اسلام نیز سابقه داشته، این‌ها در تاریخ اسلام نیز بی سابقه نیست اما اگر می‌خواهند مسائل اقتصادی کشور را حل شود باید همه دزدها را از اول انقلاب تاکنون محاکمه کنید و دانه درشت‌ها اعدام شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار