معاون عمرانی استاندار همدان:

موزه دفاع مقدس همدان در کل کشور بی‌نظیر است

«تیموری» گفت: در شهر همدان با تلاش‌های جدی که شده موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یکی از بهترین موزه‌ها در کشور قابل تعریف است.
کد خبر: ۵۷۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 04March 2023

موزه دفاع مقدس همدان در کل کشور بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «فرزاد تیموری» معاون عمرانی استاندار همدان در جلسه هم‌اندیشی تبیین راهبردهای سال ۱۴۰۲ شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار با بیان اینکه باید رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شناسایی، حفظ و به نسل جوان منتقل کنیم، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله موزه‌ها رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

تیموری افزود: در شهر همدان با تلاش‌های جدی که شد موزه دفاع مقدس همدان به عنوان یکی از بهترین موزه ها در کشور قابل تعریف است، تقریبا از اکثر موزه‌های دفاع مقدس کشور دیدار کردم اما بیشترین تاکید بر معنویت در موزه همدان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان توضیح داد: در موزه‌های دیگر بیشتر صحنه‌های جنگ غالب است اما در موزه دفاع مقدس همدان، بحث‌های معنوی بیشتر به چشم می‌آید.

وی با اشاره به استقبال مدیران کل نوسازی مدارس کشور از این موزه گفت: سالیان قبل این مدیران از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند و همه بر خاص بودن این مرکز تاکید داشتند.

معاون عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس جمهور در بحث یادمان شهدای گمنام ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، برای جغرافیای حماسی پنج میلیارد تومان اعتبار و برای موزه دفاع مقدس ۱۵ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول متذکر شد: در بحث المان و موزه شاید طراحی بیشتر از ۸۰ درصد تاثیر داره چون تلفیق هنر و معنویت است، در همین راستا در تلاشیم پانورامای فتح خرمشهر به عنوان افتخار آمیزترین عملیات را احداث کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار