امام جمعه کاشان:

از مهمترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکاری و شهادت طلبی است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی را مهمترین ویژگی یاران امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۵۷۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 03March 2023

از مهمترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان (عج) فداکاری و شهادت طلبی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سعید حسینی» امام جمعه کاشان امروز (جمعه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) با بیان اینکه ایشان الگوی مناسبی برای جوانان است، اظهار داشت: بصیرت، دشمن‌شناسی، سخاوت و حق‌مداری مهمترین ویژگی حضرت علی اکبر(ع) است.

وی عنوان کرد: روز نیمه شعبان را روز مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان(عج) است و براساس روایات در شب و روز نیمه شعبان ضمن به جا آوردن اعمال این ایام روحیه همدلی و کمک به مستمندان، در جامعه باید افزایش یابد.

امام جمعه کاشان روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌ طلبی را مهمترین ویژگی یاران امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: مطیع نایب امام زمان(عج)، شجاع و عدم راه دادن تزلزل در دلهایشان را از دیگر ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) است و حضرت امام خمینی(ره) فرمودند، یاران امام زمان(عج) نسبت به مولای خودشان مطیع‌تر هستند.

حجت‌الاسلام حسینی بر لزوم انس با قرآن در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: قرآن نباید در طاقچه‌های خانه‌ها غبار بخورد، بلکه ضمن قرائت روزی چند صفحه، تفسیر قرآن نیز در مجامع باید گسترش پیدا کند.

وی به برخی ویژگی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) با یاران آن حضرت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، ویژگی مهم بچه‌های اطلاعات ایمان نیروی انسانی آنها به عنوان پایگاه عظیم مبارزه با فساد اداری و اقتصادی، چشم بیدار مردم و حافظ ارزش‌های انقلاب است.

امام جمعه کاشان با اشاره به رغبت توسعه اقتصادی بلوک شرق با ایران در دولت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اقبال به سرمایه‌گذاری دولت‌های روسیه و چین در جمهوری اسلامی ایران نسبت به دولت قبل خیلی بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه به بکارگیری راهکار مناسب برای کنترل شبکه ارزی کشور، تصریح کرد: گرچه در جنگ ارزی دشمن قرار داریم، ولی به دلیل ایمان و اعتقادی که به آیات قرآن وجود دارد، قطعا با اقدامات به موقع نیروهای اطلاعات در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار