مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری دوازدهمین دوره کارگاه‌های مهارت‌افزایی ویژه زوجین جوان شاهد و ایثارگر

حسینی گفت: دوازدهمین دوره سلسله کارگاه‌های مهارت افزایی ویژه زوجین جوان شاهد و ایثارگر سراسر کشور گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 27February 2023

برگزاری دوازدهمین دوره سلسله کارگاه‌های مهارت‌افزایی ویژه زوجین جوان شاهد و ایثارگربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید مستجاد حسینی» مدیر کل امور آموزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری برنامه پنج ساله با هدف رصد، پایش و آموزش زوجین جوان، اظهار داشت: این برنامه در راستای اصلاح و بهبود سبک زندگی، افزایش سواد سلامت اجتماعی و ارتقای نرخ شادکامی ایثارگران و با توجه به نقش مؤثر آموزش و آگاهی بخشی در تداوم و قوام زندگی مشترک و به خصوص زوجین جوان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره کارگاه‌های مهارت افزایی خانواده با نشاط ویژه زوجین جوان گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز دوم اسفندماه لغایت پنجم اسفندماه با عنایت به اهمیت موضوع خانواده و لزوم تمرکز بر اهمیت استحکام نشاط و سلامت معنوی خانواده و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی این حوزه، در هتل شاهد قم برگزار شد.

مدیر کل امور ورزشی و اردوئی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال از این کارگاه‌ها، گفت: در این دوره از کارگاه‌های آموزشی مهارت افزایی تعداد ۴۰ نفر زوج جوان شاهد و ایثارگر جامعه هدف از ۶ استان کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و لرستان در پنج برنامه کارگاهی و آموزشی با سرفصل‌های سواد مالی، سواد عاطفی، سواد ارتباطی، سواد رسانه و سواد تعلیم و تربیت شرکت کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مهارت افزایی خانواده با نشاط ویژه زوجین جوان شاهد و ایثارگر به منظور استحکام بنیان خانواده یک دوره پنج ساله اول زوجین جوان شاهد و ایثارگر برای آموزش‌های ضروری در ۵ سرفصل را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها