ما متحدیم/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اعزام ۳۵۰ طلبه استان کرمان به اردوی راهیان نور

«مرادی» گفت: در شب ولادت امام حسین (ع) ۳۵۰ طلبه استان عازم اردوی راهیان نور شدند.
کد خبر: ۵۷۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 24February 2023

اعزام ۳۵۰ طلبه استان کرمان به اردوی راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، شامگاه پنجشنبه چهارم اسفندماه، ۳۵۰ طلبه استان کرمان  با ۷ اتوبوس به مناطق جنگی اعزام شدند.

طلبه‌های استان از شهرستان انار تا زهکلوت در این اردو حضور دارند این طلبه‌ها از میان ۲۵ مدرسه موجود در سطح استان عازم اردوی راهیان نور شدند.

«احمد مرادی» معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در این رابطه اظهار داشت: بیش‌از ۱۲ هزار نفر تا پایان سال به راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: اولین گروه راهیان نور دانش‌آموزان دختر در ۱۰ بازه زمانی و با ۶۰ اتوبوس و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اعزام شدند؛ همچنین دومین گروه دانش‌آموزان در شش بازه که تاکنون تا بازه سوم اعزام شده است و در مجموع با ۳۶ دستگاه اتوبوس و بالغ بر هزار و پانصد نفر خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد: در شب ولادت امام حسین (ع) ۳۵۰ طلبه استان کرمان در قالب هفت دستگاه اتوبوس عازم اردوی راهیان نور شدند.

مرادی بیان کرد: از تاریخ یازده تا بیست و چهار اسفندماه اعزام دانشجویی به سمت سرزمین‌های نور خواهیم داشت و تا دیروز ۴ هزار و ۶۰۰ نفر برای راهیان نور دانشجویی ثبت نام کردند اما از آنجا که مشتاقان برای اردوی راهیان نور بسیار زیاد بود مجبور شدیم ثبت‌نام را متوقف کنیم.

وی افزود: از بیست و چهارم تا دوم فروردین ماه اعزام محلات و خانوادگی به سمت مناطق عملیاتی کشور را داریم که همه افراد در قالب کاروانی و یا انفرادی به این سرزمین‌ها مسافرت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: افرادی که با خودروی شخصی می‌روند در اردوگاه شهید سلیمانی وسیله حمل‌ و نقل برای بازدید از یادمان‌های جنگ و شهدا در اختیارشان قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها