مدیر هنری اداره‌کل حفظ دفاع مقدس همدان خبر داد؛

درخشش هنرمندان همدانی در جشنواره فیلم کوتاه «رسام»

«لطفی‌شهپر» از درخشش دو هنرمند همدانی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» خبر داد‌.
کد خبر: ۵۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 20February 2023

درخشش هنرمندان همدانی در جشنواره فیلم کوتاه «رسام»«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: دو هنرمند همدانی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» خوش درخشیدند‌.

وی با اشاره به ارسال ۷۶۹ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: از استان همدان ۵ اثر به این مرحله از جشنواره راه یافتند که از این تعداد در بخش پویانمایی «درخت ترش» اثر «اکبر تراب‌پور» از تولیدات انجمن سینمایی جوانان ایران دفتر همدان و در بخش مستند «رضایت مادر» اثر «امین لطفی‌شهپر» از تولیدات مشترک اداره کل‌حفظ آثار دفاع مقدس و صدا و سیمای مرکز همدان موفق به دریافت لوح تقدیر هیئت داوران شدند.

لطفی‌شهپر افزود: همچنین مستند «رضایت مادر» موفق به کسب جایزه در جشنواره ملی «فانوس» و راهیابی به جشنواره «سینما حقیقت» شده است.

وی تصریح کرد: چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» امسال نیز با هدف بازشناسی نقش هشت سال دوران دفاع مقدس در اقتدار و نظام جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور پاسداشت حماسه‌آفرینی‌های مردان و زنان این سرزمین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار