مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان:

حرکات جهادگونه مردم در دفاع مقدس به‌طور کامل تبیین نشده است

سرهنگ «حبیبی» با بیان اینکه اقدامات و حرکات جهادگونه مردم در دوران دفاع مقدس هنوز آن‌چنان‌که باید تبیین نشده است، گفت: هنوز جوانب اجتماعی به‌ویژه مشارکت و تاب‌آوری مردم خوب تبیین نشده است.
کد خبر: ۵۷۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵ - 15February 2023

حرکات جهادگونه مردم در دفاع مقدس به‌طور کامل تبیین نشده استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان امروز در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک انتصاب آشوبی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: خوشبختانه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان همه سطوح مدیریتی را تجربه کرده و کارنامه خوبی دارد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: با حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر پیوند امت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اذعان به اینکه امنیت و سلامت از صدر اسلام تاکنون موردتوجه بوده است، گفت: برای تأمین امنیت و پایداری سلامت، ایثار و گذشتی، چون ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس لازم است.

حبیبی با تأکید بر اینکه ایثار و ازخودگذشتگی دوران دفاع مقدس باید به همه حوزه‌ها تسری پیدا کند، بیان کرد: نیرو‌های مسلح در دوران کرونا با تأسی از رشادت‌های دوران دفاع مقدس، همدلی بسیار خوبی در کنار کادر بهداشت و درمان از خود برجای گذاشتند.

وی با بیان اینکه اقدامات و حرکات جهادگونه مردم در دوران دفاع مقدس هنوز آن‌چنان‌که باید تبیین نشده است، تصریح کرد: اگرچه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس و تلاش‌های رزمندگان در خطوط مقدم، خوب و هنرمندانه نمایش داده شده، اما هنوز جوانب اجتماعی به‌ویژه مشارکت و تاب‌آوری مردم خوب تبیین نشده است.

حبیبی با اشاره به اجرای موزه دفاع مقدس افزود: موزه دفاع مقدس گیلان گرچه با تأخیر ۲۰ساله در شروع کار مواجه بوده، اما پیشرفت و سرعت اجرای طرح‌های اجراشده در آن مطلوب است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش نظام بهداشت و درمان گیلان در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته و قابل‌بیان بوده، ازاین‌رو نیازمند مشارکت بیشتر اساتید و اعضای هیئت‌علمی برای گردآوری اسناد و مستندات در تهیه و انتشار آن هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار