استاندار همدان:

دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد و بداند دیدار آن‌ها با دلقک‌های رسانه‌ای هیچ تاثیری در اراده مردم بزرگ ایران برای نیل به اهداف متعالی ندارد.
کد خبر: ۵۷۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 14February 2023

دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان، اظهار داشت: در ایام دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح در ۱۰ شهرستان استان به بهره برداری رسید که از همه دستگاه‌های اجرایی استان برای افتتاح این طرح‌ها با هدف خدمت رسانی به مردم قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه آفریدند و با حضور بیش از ۴۰ درصدی نسبت به سال‌های گذشته پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد و بداند دیدار آن‌ها با دلقک‌های رسانه‌ای هیچ تاثیری در اراده مردم بزرگ ایران برای نیل به اهداف متعالی ندارد.

وی تصریح کرد: باید قدردان حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی که تکلیف خود را ادا کردند، باشیم و با تلاش بیشتر خدمتگزاری به این مردم در سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

 در این نشست مشکلات چند شرکت تولیدی بررسی و مصوباتی برای آنها تدوین شد و همچنین برخی مشکلات این شرکت‌ها برای بررسی بیشتر به جلسات تخصصی ارجاع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار