۴۴ سال افتخار/ امام جمعه آبادان:

دهه فجر یادآور رشادت‌های همه کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردند

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: بهترین روزهای زندگی ما روزهایی مانند ایام الله دهه فجر می‌باشد که یادآور رشادت‌های همه شهدا و کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردند.
کد خبر: ۵۷۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 01February 2023

دهه فجر یادآور رشادت‌های همه کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان امروز در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامیداشت دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور دستاوردها و آشنایی اقشار مختلف مردم و به خصوص نسل نوجوان و جوان با جایگاه جمهوری اسلامی درحوزه‌های مختلف نظامی و علمی است.

وی افزود: بهترین روزهای زندگی ما روزهایی مانند ایام الله دهه فجر می‌باشد که یادآور رشادت‌های همه شهدا و کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردند.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: انقلاب دستاوردهای زیادی داشته، همچنین آرامش و امنیتی که امروز داریم به برکت انقلاب و خون شهدا شکل گرفته‌ است.

امام جمعه آبادان گفت: دشمن از امنیت و نظمی که در ایران حکمفرماست بیزار است و امروز ایران اسلامی به پشتوانه مردم، تاثیر خود را در جهان به اثبات رسانده و حضور ملت در جشن‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر، نشانگر کارآمدی نظام الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار