مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی:

اقدام پارلمان اروپا نشانگر اوج دشمنی با ملت ایران است

«سلمان‌پور» گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه نشانگر اوج دشمنی با ملت ایران است، سپاه به خود می‌بالد که سال‌های سال مقابله با تروریسم را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۵۶۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱ - 27January 2023

اقدام پارلمان اروپا؛ نشانگر اوج دشمنی با ملت ایران است

حجت‌الاسلام «علی سلمان‌پور» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گلستان با اشاره به اینکه امروز اروپایی ها نهادی مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اصطلاح خود تروریسم می خوانند اظهار داشت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه نشانگر اوج دشمنی با ملت ایران است، سپاه و در رأس آن سپاه قدس با رشادت ها و مجاهدت‌های شهید بزرگوار حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمان ایشان این افتخار را دارد و به خود میبالد که سالهای سال مقابله با تروریست و تروریسم را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: اگر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد ضدتروریسم نبود امروز غده سرطانی به نام داعش در جای جای این جهان از جمله خود اروپا را فرا می‌گرفت.

سلمان‌پور تصریح کرد:این اقدام اروپایی‌ها، اوج حقارت آنها و البته اوج دشمنی آنها نسبت به ملت شریف ایران، جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران (که وظیفه حفظِ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را دارد) را نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی تاکید کرد: در شرایط کنونی نکته حائز اهمیت این است که نباید این اجازه را به دشمن داد تا معنا و مفهوم تروریسم را آنطور که می خواهند تعریف و تفسیر نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار