برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و شهدا در ایرانشهر

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و شهدا در دانشگاه ولایت ایرانشهر برپا شد.
کد خبر: ۵۶۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ - 24January 2023

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و شهدا در دانشگاه ولایت ایرانشهربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و شهدا در دانشگاه ولایت ایرانشهر برپا شد.

«علی شعبانی» فرماندار ایرانشهر در این بازدید اظهار داشت: این نمایشگاه در آستانه ایام الله دهه فجر برای آشنایی دانشجویان و دیگر آحاد مردم با خدمات نظام سوی و جانفشانی های شهدا بویژه سردار شهید سلیمانی در منطقه تا پایان ایام الله دهه فجر دایر است.

شعبانی افزود: در این نمایشگاه وضعیت ایران قبل از انقلاب و تحولات و خدمات بعد از انقلاب به نمایش گذاشته شده است و در ادامه نیز در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب؛ به معرفی شهدای انقلاب می پردازد و بازدیدکنندگان را با شخصیت ارزشمند شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا می کند.

وی گفت: روز سیزدهم بهمن ماه یادواره شهدای شاخص منطقه از جمله سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار میرحسینی در دانشگاه ولایت ایرانشهر با حضور میهمانان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

فرماندار ایرانشهر متذکر شد: انتقال دستاوردهای انقلاب و جانفشانی‌های شهدا به نسل جوان و نوجوان و پیوند نسل امروز با انقلاب در راستای جهاد تبيين از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار