امروز صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان با خانواده شهیدان صالح و عاشوری در رودسر

نماینده ولی‌ فقیه در گیلان در سفر به شهرستان رودسر با خانواده شهیدان صالح و عاشوری دیدار کرد.
کد خبر: ۵۶۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ - 22January 2023

دیدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان با خانواده شهیدان صالح و عاشوری در رودسربه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در سفر به شهرستان رودسر، با خانواده شهیدان صالح و عاشوری در این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار‌ها ضمن ادای احترام به خانواده شهدا اظهار داشت: ما خدمتگزار شما هستیم و شما مایه افتخار ما هستید.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند»، تصریح کرد: خانواده شهدا فرزندان‌شان را تربیت و در راه خدا تقدیم کردند و شهدا هم امروز نزد امام حسین (ع) و اهل‌بیت پیامبر اکرم (ص) هستند.

امام جمعه رشت افزود: در محضر خانواده شهدا بودن را وظیفه خود می‌دانیم؛ چراکه آنان سرور ما هستند و محتاج دعای این خانواده‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در سایه خون شهیدان حفظ شده و به راه خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: رییس مجلس شورای اسلامی هم اخیراً در یادواره شهدای انزلی تاکید کرد که راه ما برگرفته از راه شهداست و مسئولان در جمهوری اسلامی نباید از راه شهدا فاصله بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا از برکات خون شهداست، افزود: اکثر مردم ایران قدردان خون شهدا هستند و درک می‌کنند که جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ضرورت تکریم پدران و مادران شهدا خاطرنشان کرد: وقتی خانواده شهدا را می‌بینیم، روحیه می‌گیریم و مایه خرسندی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها