استاندار یزد:

دومین رویداد بزرگ و تاریخی با حضور رئیس جمهور در یزد شکل گرفت

«فاطمی» گفت: امروز با آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به فلات مرکزی، در تاریخ استان یزد دومین رویداد بزرگ و تاریخی با حضور رئیس جمهور شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 12January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان‌های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد، با بیان اینکه دی ماه در تقویم استان یزد دارای لحظات بسیار شیرین، ارزشمند و ماندگار در تاریخ یزد است اظهار داشت: یکی از وقایع مهم دی ماه، سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در تاریخ ۱۲ دی است که ایشان در این سفر مسئله اساسی و مهم استان یزد را آب عنوان کردند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای در جریان این سفر بر اجرای خط انتقال آب به ایران مرکزی توصیه و تاکید کردند.

وی با بیان اینکه در روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ به استان نیز هوا بارانی و برفی بود، افزود: مردم قدرشناس و ولایتمدار یزد با حضور پرشور خود ولایتمدی و وفاداری به انقلاب را ثابت کردند.

فاطمی، امروز را یکی از روز‌های مهم و به یادماندنی برای مردم استان یزد دانست و تصریح کرد: امروز با آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به فلات مرکزی، در تاریخ استان یزد دومین رویداد بزرگ و تاریخی با حضور رئیس جمهور محبوب و مردمی شکل می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه پروژه مذکور فصل مشترک مطالبات عموم مردم استان یزد است، ابراز داشت: این پروژه به همت دولت خدمتگذار سیزدهم و همراهی همه مسئولان و به ویژه وزیر نیرو دنبال شد و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این ابر پروژه عمرانی و تمدنی در استان یزد هستیم.

استاندار یزد اضافه کرد: پروژه‌های بسیار بزرگی در حوزه وزارت نیرو در استان یزد رقم خورده که در نوع خود بی‌نظیر و شایسته تقدیر است.

فاطمی در پایان از اقدامات و فعالیت‌های وزیر ‌نیرو به ویژه در حوزه مدیریت برق و خاموشی‌های تابستان جهت ایجاد کمترین خسارت به بخش تولید قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار