استاندار گیلان:

دستاوردهای دولت مردمی باید به مردم نشان داده شود

«عباسی» با بیان اینکه دستاوردهای دولت مردمی باید به مردم نشان داده شود گفت: دشمن وقتی متوجه شد دولت سیزدهم به سمت اقتصاد مردمی حرکت کرده و رییس جمهورمان در این مسیر آبرو گذاشته، جنگ ترکیبی و شناختی را علیه کشور آغاز کرد.
کد خبر: ۵۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 11January 2023

دستاوردهای دولت مردمی باید به مردم نشان داده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان در تالار مرکزی رشت با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و وظایف همه مسئولان و مردم در این حوزه اظهار داشت: مسئولان وظیفه دارند با مردم شفاف صحبت کنند و در کنار مردم باشند.

وی با بیان اینکه چله اول انقلاب اسلامی با جان‌فشانی‌های بسیار پشت سر گذاشته شد تصریح کرد: در چهل سال دوم نیز بایستی براساس بیانیه گام دوم انقلاب، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استفاده از همه ظرفیت‌ها حرکت کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه
امپراطوری رسانه‌ای دشمن امروز از ظرفیت رسانه‌های دنیا علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کند گفت: هم‌اکنون خفقان رسانه‌ای در دنیا حاکم است و رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی جرأت نمی‌کنند علیه خود آمریکا و صهیونیست‌ها صحبت کنند و این نشان می‌دهد که آزادی بیان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید برای مردم ارائه شود تصریح کرد: افسران جنگ نرم ما امروز در میدان هستند و باید با استفاده از ظرفیت رسانه و تولید محتوا، واقعیت‌ها را مطرح کنیم و سواد رسانه‌ای نیز در جامعه افزایش یابد و در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و همه پایگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده و متحد و یکپارچه در راستای اهداف پیش‌بینی شده حرکت کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: ایشان با توسل و توکل بر خدا توانست در قلب‌ها راه یابد و مالک اشتر زمان خود شد.

عباسی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت مردمی باید به مردم نشان داده شود افزود: دشمن وقتی متوجه شد دولت سیزدهم به سمت اقتصاد مردمی حرکت کرده و رییس جمهورمان نیز در این مسیر آبرو گذاشته، جنگ ترکیبی و شناختی را علیه کشور آغاز کرد، اما مردم وارد صحنه شدند و نقشه دشمن را خنثی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار