نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای کمک به تحول در فراجا/ انتظار از سردار «رادان» صیانت از عزت و امنیت مردم است

اسماعیلی گفت: امیدواریم رئیس پلیس جدید کشور با توجه به سابقه‌ای که دارد بتواند با اقتدار تمام از عزت و امنیت تمام مردم شریف ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور صیانت کند.
کد خبر: ۵۶۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 11January 2023

سردار «رادان» از عزت و امنیت همه مردم ایران صیانت کند/ اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای کمک به تحول در فراجا«ولی اسماعیلی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به انتصاب سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» به عنوان فرمانده انتظامی کل کشور، اظهار داشت: سابقه کاری سردار رادان حکایت از نگاه تخصصی ایشان در امور مربوط به انتظامی کشور دارد، موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به آن اشاره داشتند.

اسماعیلی تاکید کرد: واقعیت جامعه ایران و تحولاتی که در سطح جهان در حال رقم خوردن است حکایت از این دارد که پلیس به سمت تخصصی شدن در حال حرکت است، ما در مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری می‌کنیم که پلیس کودکان و نوجوانان داشته باشیم، همانطور که در قوه قضاییه هم شعباتی از دادگاه‌های اطفال و نوجوان داریم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت دارد که پلیس ما هم از لحاظ روانشناسی و نوع رفتار با متهم اطفال و نوجوان تخصصی‌تر باشد، مثلاً اگر بخواهیم اطفال یا نوجوانانی که مرتکب جرم شده‌اند را به جلسه رسیدگی ببریم نحوه برخورد با آنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از انتظاراتمان از سردار رادان بروز شدن پلیس از تمامی جهات است، گفت: مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده است تا سازمان انتظامی کشور از جهات مختلف اعم از حقوق و مزایای کادر فراجا، سیستم‌های رایانه‌ای، تجهیزات پلیسی و ... با کمک رئیس پلیس جدید کشور متحول شود.

اسماعیلی با بیان اینکه سردار رادان از توانمندی لازم برای تحولات مثبت در سازمان انتظامی کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس پلیس جدید کشور با توجه به سابقه‌ای که دارد بتواند با اقتدار تمام از عزت و امنیت تمام مردم شریف ایران چه داخل کشور و چه در خارج از کشور صیانت کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار