جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

مظلومیت شهدای کربلای ۴ تداعی‌کننده مظلومیت امام حسین (ع) است

سردار «نوری» گفت: مظلومیت شهدای عملیات کربلای ۴ تداعی‌کننده غربت و مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا است.
کد خبر: ۵۶۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 09January 2023

مظلومیت شهدای عملیات کربلای  4 تداعی‌کننده مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش در روز عاشورا است

به گزارش دفاع‌‌پرس از خرم آباد، سردار پاسدار «روح‌الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مراسم «فاتحان پنج ضلعی» که با موضوع نقش رزمندگان لرستانی در عملیات‌های کربلای ۴ و در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‎آباد برگزار شد، اظهار داشت: ۷۴ نفر از رزمندگان لرستانی در عملیات کربلای ۴،  به شهادت رسیدند.

وی افزود: مظلومیت شهدای عملیات کربلای چهار تداعی‌کننده غربت و مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشورا است. 

سردار نوری با اشاره به نقش بی‌بدیل غیورمردان لرستانی در کربلای ۴ و ۵، گفت: عملیات کربلای ۴ پیروزی کربلای ۵ را رقم زد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران متذکر شد: در عملیات کربلای 4 غیورمردان تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و  لشکر ۱۹ فجر شیراز توانستند در منطقه پنج ضلعی شلمچه به خط دشمن نفوذ کنند و در عملیات کربلای پنج موفقیت‌های بزرگی برای  این مرز و بوم به دست آید.

نوری با بیان اینکه ۷۴ نفر از رزمندگان لرستانی در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نائل شدند، اضافه کرد: عملیات کربلای ۴ هیچ‌گاه مظلومیت و شجاعت رزمندگان را فراموش نمی‌کند چرا که مظلومیت شهدای عملیات کربلای چهار تداعی‌کننده غربت و مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش است. 

وی با بیان اینکه عملیات کربلای 4 در جنوب استان خوزستان و در منطقه ساحلی اروند رود با هدف فتح شهر بصره انجام شد، بیان داشت: غیورمردان لرستانی کارنامه درخشان و پرافتخاری در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس دارند و در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ خوش درخشیدند و با غیرت و شجاعت مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن درآید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار