عضو هیأت رئیسه مجلس در تذکری:

مدافعان دروغین آزادی، اجازه انتقاد به هولوکاست را نمی‌دهند

حجت‌الاسلام سلیمی ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی گفت: اگر به آزادی اعتقاد دارید چرا جلوی انتقاد از هولوکاست را گرفته و اجازه ورود باحجاب به دانشگاه‌ها و ادارات را نمی‌دهید.
کد خبر: ۵۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 08January 2023

مدافعان دروغین آزادی، اجازه انتقاد به هولوکاست را نمی‌دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌‌پرس، «حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی» عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی، اظهار داشت: آقایان می‌گویند حامی آزادی هستند. آیا شما به آزادی اعتقاد دارید که اجازه حق انتقاد به هولوکاست را نمی‌دهید و با این واقعه نیز آن‌گونه رفتار می‌کنید.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همچنین اگر به آزادی معتقدید چرا جلوی حضور افراد باحجاب در دانشگاه‌ها و ادارات را می‌گیرید؛ شما دروغگویی بیش نیستید.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن انتقاد از استفاده چند تن از مقامات برخی از کشور‌ها در استفاده از عنوان جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس، خاطرنشان کرد: تاریخ را مطالعه کنید که خلیج فارس، همیشه فارس است و خواهد بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها