نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیکر پاک شهدا غفلت‌ها را از دل‌ها کنار می‌زند

«نکونام» گفت: حدود ۴۰ سال از شهادت شهدای گمنامی که امروز بر دستان مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری تشییع شدند می‌گذرد، اما این شهدا پس از گذشت این زمان طولانی همچنان برای ما پیام‌های مهمی دارند و حضور پیکر پاک آن‌ها درمیان مردم موجب می‌شود غفلت‌ها از دل‌ها کنار بروند.
کد خبر: ۵۶۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 27December 2022

پیکر پاک شهدا غفلت‌ها را از دل‌ها کنار می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمدعلی نکونام» نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام که در شهرکرد برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: این بانوی مکرمه راهی منور و روشن برای شیعیان و جهان اسلام مشخص کرد و امروز پس از گذشت سال‌ها این راه همچنان پرفروغ و مایه سعادت بشریت است.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در طول زندگی خود به معنای حقیقی جهاد کرد و از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کرد تا بشر را به راه اصیل و حقیقی خود متوجه سازد و به دیگران این پیام را انتقال دهد که برای اثرگذاری بالای اسلام باید همراه با ولایت و امامت باشد همانگونه که خداوند متعال در واقعه غدیر پیامبر اکرم را مامور کرد تا این ولایت را به امت خود ابلاغ کند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم شناخت امام خمینی (ره)، ادامه داد: ایشان فردی تکلیف‌محور بود درواقع امام خمینی (ره) گرفتار هوای نفس و تحت تاثیر احساسات نبود، شناخت امام خمینی (ره) موجب می‌شود افراد درک و شناخت بالایی از انقلاب اسلامی ایران پیدا کنند و بتوانند با نشاط این راه را ادامه دهند.

نکونام عنوان کرد: حدود ۴۰ سال از شهادت شهدای گمنامی که امروز بر دستان مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری تشییع شدند می‌گذرد، اما این شهدا پس از گذشت این زمان طولانی همچنان برای ما پیام‌های مهمی دارند و حضور پیکر پاک آن‌ها درمیان مردم موجب می‌شود غفلت‌ها از دل‌ها کنار بروند.

وی اضافه کرد: پیام شهدا این است که انقلاب اسلامی راهی است که موجب عزتمندی مردم ایران شده است و اگر مردم می‌خواهند این عزت را حفظ کنند باید در این راه ثابت قدم باشند و عرصه‌های مهم را خالی نگذارند، امروز نیز شاهد هستیم که مردم این عرصه‌ها را خالی نگذاشته و با بصیرت و آگاهی پشتیبان انقلاب هستند.

نماینده ولی وفقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز مردم استان و کشور برای تجدید میثاق با شهدا در آیین تشییع و تدفین حاضر شدند و این پیام را به شهدا انتقال دادند که اجازه نمی‌دهند راه آن‌ها از بین برود همچنین پیام شهدا را درک کرده و آن‌را زنده نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار