استاندار کرمان:

تمام ظرفیت‌های کرمان برای میزبانی از زائران شهید سلیمانی بسیج شود

«فداکار» گفت: تمام ظرفیت‌ها باید مهیای میزبانی از زائران شهید سلیمانی شود و تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان باید در اختیار برنامه‌ها و مراسم سالگرد باشند.
کد خبر: ۵۶۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ - 25December 2022

تمام ظرفیت‌های استان برای میزبانی از زائران شهید سلیمانی بسیج شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان و کمیته اسکان زائران سومین سالگرد شهادت سپهبد ‌قاسم سلیمانی‌ که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: در آستانه سومین سالگرد شهادت ‌حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت قرار داریم و تمام ظرفیت‌های استان باید مهیای میزبانی از زائران حاج قاسم شود.

وی با اشاره به لزوم آمادگی پذیرایی از همه زائران مرقد شهید سلیمانی، گفت: تدارک حداکثری برای میزبانی از زائران حاج قاسم باید دیده شود تا رضایت همه زائران را داشته باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی فرد با سخاوت و میهمان نوازی بود و باید از زائران ایشان مانند خود حاج قاسم پذیرایی کنیم، افزود: باید ظرفیت حداکثری برای اسکان زائران، پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان کرمان در ایام دهه مقاومت نباید از حوزه استحفاظی خود خارج شوند، بیان داشت: در این چند روز مدیران و مسئولان استان و با تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در اختیار برنامه‌ها و مراسم سالگرد باشند.

فداکار با بیان اینکه همه اصناف برای خدمات‌دهی به مردم و زائران شهید سلیمانی در این ایام آماده باشند، گفت: در موکب‌های ایجاد شده، خدمات مختلف به زائران ارائه شود و تنها منحصر به پذیرایی نباشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه احتمالاً در ایام نوروز نیز با حجم زیادی از میهمانان و زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی روبه‌رو شویم، متذکر شد: باید آمادگی خدمت‌رسانی در آن ایام را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار