فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد؛

ناکامی دشمنان در برابر بصيرت مردم انقلابی شاهين‌شهر

سردار «میرحیدری» گفت: در طول ۴۳ سال گذشته مردم قهرمان و انقلابی شهرستان شاهین شهر با بصيرت خود همواره نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.
کد خبر: ۵۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ - 25December 2022

ناکامی دشمنان در برابر بصيرت مردم انقلابی شاهين شهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امروز (یکشنبه) در آئين تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهين‌شهر و ميمه با حضور سردار «محمدرضا ميرحيدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان در محل فرمانداری آن شهرستان برگزار شد و طی حکمی سرهنگ «بهزاد ثابت راسخ» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ «علی صادقی» فرمانده سابق اين شهرستان تقدير شد.

سردار «محمدرضا ميرحيدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان طی سخنانی در اين مراسم اظهار داشت: دشمنان ايران اسلامی از ابتدای پيروزی انقلاب نگاه ويژه ای به شاهين شهر داشته‌اند ولی مردم انقلابی شاهين شهر همواره در طول انقلاب با بصيرت خود و با آگاهی به درستی حق را از باطل تشخيص و نقشه های شوم دشمنان را ناکام گذاشته اند.

وی عنوان کرد: در جنک ترکيبی اخير در سطح استان دشمنان بعد از کلانشهر اصفهان تلاش زيادی کردند تا اوضاع اين شهرستان را نا امن سازند ولی مردم خوب و انقلابی شاهين شهر دوشا دوش نيروهای امنيتی مقاومت کردند و مثل گذشته اين فتنه را نيز خاموش ساختند و نشان دادند که شهرستان مملو از جوانان انقلابی و دلسوز نظام است.

سردار ميرحيدری با تأکيد بر اينکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد، تصریح کرد: در وقايع اخير بعضی‌ها به غلط با تحليل‌هایی نادرست شکل گيری اين وقايع را ناشی از تضعيف نظام دانستند ولی در واقع اين جنگ ترکيبی که دشمنان با تمام قوا با هزينه هايی زياد و با بسيج کردن تمامی اقشار و فرقه ها در کشور به راه انداختند و نظام آن ها را ناکام گذاشت خود نشان دهنده ترس دشمنان از اقتدار بی سابقه نظام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به تلاش های شبانه روزی پليس، بسيج و ديگر نيروهای امنيتی شهرستان شاهين شهر و ميمه، طی ماه های اخير برای مقابله با اين جنگی ترکيبی اشاره کرد و از زحمات تمامی کارکنان انتظامی اين شهرستان، همراهی خوب مسئولان و پشتيبانی بی چون و چرای مردم انقلابی از فراجا تقدير کرد.

در ادامه سرهنگ «بهزاد ثابت راسخ» به برنامه و اهداف خود برای ارتقای امنيت شهرستان در کوتاه مدت، بلند مدت و ميان مدت اشاره کرد و برخورد قاطع با اراذل و اوباش، برخورد با سارقان و فروشندگان مواد مخدر به صورت محله محور، شناخت اولويت ها و تهديدات شهرستان، برنامه ريزی برای رفع آنها، اجرای برنامه‌های پيشگيرانه در چهار وضعيت انتظامی، وضعی، کيفری واجتماعی، ارتقا توان عملياتی انتظامی شهرستان، گسترش تعامل با سپاه و بسيج و ساير دستگاه‌های امنيتی، توسعه و هوشمند سازی پليس شهرستان، ساماندهی آسيب‌های اجتماعی و به حداقل رساندن زمان وقوع تا کشف جرائم و علمی سازی کشف جرائم را مهمترين اهداف خود در اين شهرستان عنوان کرد.

اين مسئول با بيان اينکه پليس شهرستان همواره خواسته‌های به حق مردم را در اولويت کاری خود قرار خواهد داد خاطر‌نشان کرد: به طور قطع تلاش مي کنيم در مأموريت‌های پليس شهرستان اخلاق خوب، رفتار خوب، تدبير خوب و تصميم خوب را سر لوحه کار خود قرار دهيم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها