مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

استقبال لرستانی‌ها از شهدای گمنام چشمگیر است

سرهنگ «رشیدی» گفت: تاکنون مراسم استقبال و بدرقه ۴ شهید گمنام در ۴ شهر استان لرستان با حضور چشمگیر و کم نظیر مردم انجام شده است.
کد خبر: ۵۶۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 22December 2022

استقبال لرستانی‌ها از شهدای گمنام چشمگیر است

سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: تاکنون مراسم استقبال و بدرقه ۴ شهید گمنام در ۴ شهر الیگودرز، ازنا، درود و دلفان با حضور چشمگیر و کم نظیر مردم انجام شده است. روز سه شنبه ۲۹ آذر مراسم استقبال از شهدا در میدان شهید «سلیمانی» شهرستان الیگودرز ساعت ۱۶ با حضور پر شور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و مراسم شبی با شهدا نیز در مصلی آن شهرستان برگزار شد.

رشیدی گفت: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان ازنا، روز چهار شنبه ۳۰ آذر، ساعت ۹:۳۰ در میدان شهید صادقی این شهرستان برگزار شد و از ساعت ۱۰ الی ۱۴ همان روز مراسمی از میدان فرمانداری به سمت یادمان شهدای گمنام ازنا برگزار شد که در این شهر نیز مردم حضوری پر شور داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در شهرستان دورود نیز روز چهارشنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۶ در میدان کربلای این شهرستان مراسم استقبال از شهدا برگزار شد و همان شب در مصلی شهرستان دورود مراسم شبی با شهدا با حضور مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم به ویژه ج. انان و نوجوانان برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه یکم دی، نورآبادی‌ها، ساعت ۹ صبح در میدان امام (ره) با استقبال از شهدای گمنام صحنه‌های به یاد ماندنی از عشق خود به شهدا خلق کردند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ مراسمی به همین مناسبت در این شهرستان شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه صا و سیمای مرکز لرستان در پخش مستقیم و ضبط مراسم‌ها و تهییه گزارظ‌های خبری نهایت همکاری را داشته است، گفت: هم استانی‌های ما در شهرستان‌های فیروز آباد و الشتر نیز برای ساعاتی میزبان شهدای گمنام می‌شوند.

وی افزود: در شهرستان الشتر ساعت ۱۶:۳۰ مراسم استقبال از شهدا و بعد از آن مراسم شبی با شهدا در مصلی آن شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان متذکر شد: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان چگنی روز جمعه، دوم دی ماه ساعت ۳۰: ۱۰ در ورودی این شهرستان برگزار و این مراسم تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

رشیدی گفت: اهالی شهرستان کوهدشت نیز روز جمعه دوم دی ماه، ساعت ۱۶ در میدان کشاورز، در مراسم استقبال از شهدا شرکت می‌کنند و مراسم شبی با شهدا، همان شب در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شبنه سوم دی ساعت ۳۰: ۹ مراسم استقبال از شهدا در ورودی گراب برگزار و تا ساعت ۱۲ صبح همان روز ادامه دارد، تصریح کرد: مراسم استقبال از شهدا در شهرستان کوهنانی شنبه سوم دی ساعت ۱۱ صبح در ورودی این شهر برگزار می‌شود و تا ۱۳ ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه مردم پلدختر نیز روز شنبه سوم دی ساعت ۱۶ به استقبال شهدای گمنام می‌روند، گفت: در شهرستان معمولان روز یک شنبه چهارم دی مراسم استقبال از شهدای گمنام از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح برگزار می‌شود.

رشیدی در ادامه از برگزاری مراسم استقبال از شهدا در خرم آباد، روز یک شنبه در چهارمین روز از دی ماه، ساعت ۱۳ خبر داد و افزود: این مراسم در میدان امام (ره) برگزار می‌شود و مراسم «سوگواره دالکه» در کنار پیکر مطهر شهدا ویژه خواهران ساعت ۱۵ همان روز در مصلی الغدیر بر گزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بروجرد ساعت ۱۶ روز دوشنبه پنجم دی در میدان شهدا این شهر به استقبال شهید گمنام می‌روند، تصریح کرد: مراسم استقبال از شهید گمنام نیز ساعت ۱۶ در ورودی شهر رومشکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها