مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است

روزبه گفت: نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کند.
کد خبر: ۵۶۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 18December 2022

نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس موثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بابک روزبه» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (یکشنبه) در کارگاه آموزشی خاطره‌نویسی و ویراستاری دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فریضه جهاد تبیین برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی نویسندگان در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار گرفت.

روزبه افزود: اولین کارگاه توانمندسازی برای پیشکسوتان دفاع مقدس با رویکرد خاطره‌نویسی و ویراستاری برگزار شد و بنا داریم این کار را به شکل سلسله جلساتی مداوم برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی آن است و خاطره‌نویسی یکی از روش‌های تحقق این امر محسوب می‌شود؛ لذا باید پیشکسوتان و رزمندگان به سلاح خاطره‌نویسی مجهز توانمند شوند تا بتوانند گنجینه‌های ارزشمند خود را برای نسل جوان بیان کنند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها