کشف سلاح جنگی در آشخانه

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در عملیات پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ - 17December 2022

کشف سلاح جنگی در آشخانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ مهدی مهران‌فر فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در گفت‌گو با خبرنگاران با اعلام جزئیات خبر کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در مانه و سملقان اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به حمل سلاح و مهمات جنگی توسط یک دستگاه خودروی سواری در سطح محور‌های مواصلاتی شهر آشخانه می‌کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل دقیق تردد این خودرو را شناسایی کنند، گفت: خودروی مورد نظر با هماهنگی انجام شده متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی (برنو) را کشف کردند، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروی متهم نیز به پارکینگ منتقل شد.

گفتنی است در روز‌های گذشته نیز، ۱۱ قبضه اسلحه کلت کمری جنگی از نوع «آمریکایی» و مقادیر زیادی فشنگ و خشاب توسط سربازان گمنام امام زمان در شهرستان مانه و سملقان کشف شده بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار