مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

انتقال صحیح ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

سردار «خوشبخت» گفت: با توجه به شرایط موجود لزوم جهاد تبیین که از منویات مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است بیش از پیش احساس می‌شود و باید ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد و ترویج و نشر این ارزش‌ها ضروری است.
کد خبر: ۵۶۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 14December 2022

ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان لازم و ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در آئین معارفه مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان که با حضور سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: خدمتگزاری در بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس از توفیق بزرگی است که به آن نائل شده‌ایم و در حفظ این امانت بزرگ باید تلاش کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند و به حق مردم مقاوم این استان حق مطلب را در دوران دفاع مقدس در ایثار و فداکاری ادا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود لزوم جهاد تبیین که از منویات مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی است بیش از پیش احساس می‌شود و باید ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد و ترویج و نشر این ارزش‌ها لازم و ضروری است.

خوشبخت ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش برنامه‌هایی برای بازدید کلاسی دانش آموزان از موزه فرهنگی دفاع مقدس و بازخوانی خاطرات و وصیت نامه شهدا خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه انجام شد لزوم پیگیری و عنایت ویژه به این مجموعه تاکید شد تا کرمانشاه صاحب یک موزه با ارزش فرهنگی در شأن مردم استان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار