فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

روحیه فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است

سردار ریحانی» گفت: روحیه فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و با تکیه بر این فرهنگ توانسته‌ایم همه دشمنان خود و در راس آنها آمریکا را شکست داده و یا ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۵۶۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ - 14December 2022

روحیه فرهنگ ایثار و شهادت  رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از گرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، روحیه فرهنگ ایثار و شهادت را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان خود و در راس آنها آمریکا را با همه تاکتیک‌ها و سناریوهایی که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب طراحی کرده بودند یا شکست داده و یا ناکام بگذاریم.

وی با بیان اینکه امروز محکم کردن پایه‌های نظام از اوجب واجبات است، افزود: تا زمانی که به اعتقادات خود پایبند باشیم، هیچ قدرتی توان ضربه زدن به ما را نخواهد داشت.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه مردم را مهمترین سرمایه نظام برشمرد و افزود: با پشتوانه مردم می‌توانیم در همه حوزه‌ها موفق عمل کنیم.

سردار ریحانی با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی گفت: در سایه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم در همه بسترهای امنیتی، دفاعی و ... موفق عمل کرده و امروز صاحب قدرتیم.

وی جهاد تبیین را نیاز امروز جامعه برشمرد و افزود: جهاد تبیین یعنی اینکه بگوییم کجا بودیم و به کجا می‌خواهیم برسیم و اگر این مسیر را ادامه ندهیم چه بر سرمان خواهد آمد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در حوزه جهاد تبیین سرلوحه کار خود قرار دهیم، چون بدون عقبه زیبای فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توانیم موفق عمل کنیم.

سردار ریحانی سپس با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد در حوزه فضای مجازی ضعف‌هایی داریم که باید بر مقابله با آنها راهکار پیدا کرده و خود را توانمند کنیم تا بتوانیم در این حوزه هم در برابر دشمن بایستیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید با تولید محتوا دشمنان را به جامعه بشناسانیم، تصریح کرد: امروز خیلی از افراد جامعه به ویژه جوانان اتفاقات و چالش‌هایی که آمریکا و دشمنان برای ما ایجاد کرده و می کنند را نمی‌شناسند که باید برای آنها تبیین شود.

وی افزود: در فضای مجازی باید خدمات و اقدامات نظام را به اطلاع جوانان و مردم برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار