رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

عملکرد فراجا در مقابله با اغتشاشات هوشمندانه بود

حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» گفت: فراجا سازمانی انقلابی و ولایی است که در جریانات اخیر هوشمندانه عمل کرده و از خود کارنامه درخشانی در آرام‌بخشی جامعه و خنثی‌سازی فتنه بجا گذاشت.
کد خبر: ۵۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ - 08December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در جمع خانوادت کارکنان انتطامی مشهد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یک الگوی کامل برای زنان مسلمان است. امروز زن مسلمان با داشتن چنین الگوی برجسته‌ای بايد در مسائل اجتماعی و سياسی بی‌تفاوت نبوده و وظايف خود را با حراست از وظايف مادری و همسری انجام دهد.

وی افزود: فراجا سازمانی انقلابی و ولایی است که در جریانات اخیر هوشمندانه عمل کرده و از خود کارنامه درخشانی در آرام‌بخشی جامعه و خنثی‌سازی فتنه بجا گذاشت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در جریان اغتشاشات اخیر علاوه بر ایثارگری و صبوری و رشادت کارکنان فراجا طی ۷۰ روز ناآرامی در مقابله با اغتشاشگران، خانواده‌های کارکنان پشتوانه‌ای قوی برای آن‌ها بودند که همراهی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

رامیار تصریح کرد: در جریان اغتشاشات، دشمن در فضای مجازی با استفاده از تکنیک‌های متنوع از جمله القای یاس و نامیدی، ایجاد شکاف بین والدین و فرزندان، گسترش بی‌بند‌و‌باری، نفی ارزش‌های انسانی و کم‌رنگ کردن حیا و شرمساری در زندگی اجتماعی به دنبال جذب جوانان بود لذا در سایه تبیین و برجسته‌سازی نقش خانواده‌ها در آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان در این فضا می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد.

در پایان این نشست از ۴۱ نفر از همسران کارکنان فرماندهی انتظامی مشهد که در مسابقه حجاب و عفاف برگزیده شدند با اهدا لوح یابود تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها