اداره کل آموزش و پرورش استان همدان میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 30November 2022

اداره کل آموزش و پرورش استان همدان میزبان یک شهید گمنام خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر پاک یک شهید گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

«محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در بازدید از آماده سازی قبر مطهر این شهید گمنام والامقام، اظهار داشت: شهدا حق بسیار زیادی به گردن ما دارند، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهیدان عزیز باشیم. چرا که آن‌ها الگویی برای جامعه ما هستند.

وی افزود: این استخوان‌ها، مأموریت سنگینی را انجام می‌دهند و آن یادآوری دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، برای همین از ارزش و اعتباری خاص برخوردار هستند. شهدا برای ما بسیار ارزشمند و دارای مقامی بسیار والا هستند.

نقوی خاطرنشان کرد: نام شهدا با نام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا عجین است، راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار (ع) است.

وی تصریح کرد: شهدا رفتند تا احدی فکر تعرض به کشور عزیزمان ایران را نکند، امروز راه شهدا باید ادامه یابد و ما باید مدیون خون پاک شهدا باشیم چرا که امنیت امروز کشور عزیزمان ایران به پاس مجاهدت‌ها و رشادت‌های این عزیزان 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار