رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

شهدای مدافع امنیت مسیر حسینی را انتخاب کردند

حجت‌الاسلام «رستمی» گفت: شهیدان زینال‌زاده و رضازاده دوران دفاع مقدس را درک نکردند و شاید هم برای پیوستن به مدافعان حرم نیز سن آن‌ها به حد لازم برای رفتن به سوریه نرسیده بود اما مسیری که انتخاب کردند، یک مسیر حسینی است.
کد خبر: ۵۵۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 23November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت بسیجیان مدافع امنیت «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» با حضور حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و پنج هزار دانشجوی بسیجی استان خراسان رضوی؛ امروز در سالن ورزشی ۲۲ بهمن دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام رستمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و همچنین یاد شهیدان زینال‌زاده و رضازاده اظهار داشت: صحنه‌ای که این روزها کشور در آن قرار دارد صحنه امتحان برای افراد مومن و انقلابی است. بارها در قرآن کریم تأکید شده است که هرگز تصور نکنید که خداوند شما را بدون امتحان به درجات بالا می‌رساند چون هرچه که انسان به لحاظ رتبه ایمانی بالاتر می‌رود امتحاناتش نیز پیچیده‌تر می‌شوند. جامعه رشدیافته امتحانات سخت‌تری در پیش دارد.

وی با اشاره به آخرین خطبه امیرمومنان؛ علی (ع) یادآور شد: در این خطبه امام جامعه احساس تنهایی می‌کنند و این تنهائی را در این خطبه اعلام می‌کند، ایشان بعد از قرائت این خطبه با فاصله کمی در مسجد به شهادت می‌رسند؛ این در حالی است که در عصر و دوره معاصر ما هیچ‌گاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی چنین احساسی نداشته و همواره در صحبت‌های خود تأکيد می‌کردند که مردم امروز ایران، از مردم زمان صدر اسلام و دوران ائمه اطهار (ع) برتر هستند و صلاحیت و وفاداری بالاتری دارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه در فتنه اخیر عده‌ای از افراد مردود شدند ولی گروه‌ها و جمعیت‌های بزرگی مثل شما در میدان ایستادگی کرده و نلغزیدند، خاطرنشان کرد: امروز امتحان ما در صحنه شناخت روی می‌دهد چراکه جنگ امروز یک جنگ شناختی است. در حال حاضر شاهد هستیم که دشمنان به وسیله رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و همچنین برخی از سیاستمدارن، هنرمندان و ورزشکاران در پی ضربه زدن به ملت ایران و ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به اینکه حساب مردم معترض از حساب آشوبگران و اوباش جدا هست، بیان داشت: امروز، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و مانور اخیر اراذل و اوباش در خیابان‌های کشور اصلا اهمیتی ندارد چراکه جنگ امروز ایران در عرصه‌های بین‌المللی و به وسیله موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در جبهه مقاومت در حال رقم خوردن است. اقدامات اخیر نشان از به شماره افتادن نفس‌های جبهه استکبار به سردمداری آمریکا بر علیه ایران را دارد.

رستمی با بیان اینکه بسیج یک میوه طیبه از یک درخت طیبه است که در هر زمان محصولی دارد، گفت: شهیدان زینال‌زاده و رضازاده دوران دفاع مقدس را درک نکردند و شاید هم برای پیوستن به مدافعان حرم نیز سن آن‌ها به حد لازم برای رفتن به سوریه نرسیده بود اما مسیری که انتخاب کردند، یک مسیر حسینی است.

وی در پایان تاکید کرد: حفظ روحیه و امیدواری به آینده ضروری است چراکه آینده از آن تفکر بسیج، حزب‌الله، جبهه مقاومت و یاران امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار