فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد؛

برگزاری همایش «حبیبان لشکر مخلص خدا» در بردسکن

«جنیدی» از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج تحت عنوان «حبیبان لشکر مخلص خدا» با حضور مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) همزمان با هفته بسیج در بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 19November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به کارآمدی انقلاب اسلامی و نظام است لذا برای خنثی کردن این توطئه دشمن باید خدمت شبانه‌روزی به مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت خدمت به مردم، «بسیج خدمتگذار ملت ایران» به‌عنوان شعار امسال هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن یادآور شد: یکشنبه 29 آبان اولین روز از هفته بسیج است که رزمایش جهادگران فاطمی۲ به‌عنوان برنامه شاخص این روز اجرا خواهد شد که در این رزمایش 22 گروه جهادی در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد و سپس در 22 نقطه شهرستان خدمت‌رسانی به مردم را آغاز می‌کنند.

جنیدی اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به ساخت مساجد، خانه‌های محرومین، ویزیت و داروی رایگان، اعزام گروه‌های روانشناسی، توزیع بسته‌های غذایی و اجرای پروژه‌های آب‌رسانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی 2 از پروژه‌های آب‌رسانی قرارگاه امام حسن (ع) در مجتمع آب‌رسانی ظاهرآباد، پروژه انتقال آب از درونه به اسماعیل‌آباد و مجتمع آب‌رسانی برجک که در مجموع مردم بیش از 30 روستا از آب سالم بهره‌مند می‌شوند بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های فرهنگی از جمله مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیج توسط حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) تحت عنوان «حبیبان لشکر مخلص خدا» با حضور سردار قاسمی مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، یادواره بزرگ شهدای روستای رکن‌آباد، مسابقات ورزشی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و میقات‌الصالحین در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

جنیدی از برگزاری همایش اقتدار بسیج در پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در مصلی نماز جمعه شهرستان بردسکن خبر داد.

وی بیان داشت: طرح جمعه تا جمعه از جمله اقداماتی است که در دستور کار پایگاه‌های مقاومت قرار گرفته و از هفته بسیج آغاز و هر جمعه یک خدمت توسط اقشار مختلف بسیج به مردم ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تأکید کرد: امامین انقلاب نگاه ویژه‌ای به بسیج داشته و دارند که این موضوع اهمیت و جایگاه بسیج و تفکر بسیجی را نشان می‌دهد، از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از پیشرفت‌های کشور را مرهون تفکر بسیجی می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار