مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربیت نسل انقلابی را به‌همراه دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: باید فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تقویت کرد تا با تربیت نسلی مقاوم و انقلابی همچون نسل اول انقلاب، نظام سلطه را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۵۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ - 13November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر اظهار داشت: اقداماتی که توسط دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جای‌جای ایران اسلامی صورت می‌گیرد بسیار ارزشمند است به ویژه آنکه افتخاری، داوطلبانه و با تکیه به روحیه بسیجی باشد.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها ساختار مردم‌نهاد دارد، افزود: بیش از سه سال است که در ۳۳ شهرستان خراسان رضوی این دفاتر راه‌اندازی شده و اعضای شورای این دفاتر ترکیبی از پیشکسوتان نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌ها هستند.

این مسئول تأکید کرد: با راه‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها ظرفیت بسیار مبارکی در این زمینه در شهرستان‌ها ایجاد و محور پیگیری و مطالبه مأموریت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است از طرفی خود منشأ خیر می‌باشد چراکه با نقش‌آفرینی این دفاتر، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت با محوریت فرمانداران و با حضور مسئولین دستگاه‌ها، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و افراد اثرگذار در شهرستان‌ها تشکیل و جلسات آن به‌صورت مستمر و منظم برگزار و مصوبات این جلسات با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی استفاده از ظرفیت جوانان آتش به اختیار را در ساختار دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری دانست.

وی در ادامه به تحرکات دشمنان و اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهومری اسلامی آرزوهای باطل زیادی دارند اما حداقل آرزوی آن‌ها توقف حرکت روبه رشد انقلاب اسلامی است در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولین کشور تأکید کردند که این دست تحرکات دشمن شما را از اقدامات بزرگی که در دستور کار دارید باز ندارد.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شده و امروز سطح کارآمدی و دست پر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی این ظرفیت را ایجاد کرده که در اوج تحرکات اغتشاشگران که با آن مقابله شد همزمان ۲ رزمایش با محوریت سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در مرز آذربایجان و ترکیه به اجرا در آمد.

این مسئول به پیشرفت‌های جدید جمهوری اسلامی در عرصه موشکی اشاره کرد و ادامه داد: دستاوردهای جدید موشکی ایران پایانی بر خواب‌های بی‌تعبیر دشمنان است. در شرایطی که امپراطوری رسانه‌ای دشمن متحد شده بود که پایان نظام مقدس اسلامی را اعلام کند اما رونمایی از موشک‌های جدید این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: دشمنی که از راه دور برای هواداران خود گفتار درمانی می‌کند از خود آورده‌ای ندارد، از سوی دیگر بیشتر لیدرهای اغتشاشگران نیز وارداتی بودند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا ابراز داشت: شهدا همه نور واحد هستند و به‌عنوان منتخبین الهی در جوار رحمت پروردگار عالم آرمیده‌اند.

سردار سفعلی‌زاده با بیان اينکه جریان شهادت تداوم دارد، گفت: دشمن انگیزه داشت تا آرامش ایران اسلامی را بر هم بزند اما با حضور در صحنه مردم، ازجان‌گذشتگی شهدای امنیت و مقاومت کارکنان فراجا، بسیجیان و نیروهای امنیتی مکر دشمن ناکام ماند.

این مسئول با تأکید بر اینکه بر اساس فرمایش فرمانده معظم کل قوا، جمهوری اسلامی تعیین‌کننده موازنه آینده در سطح بین‌المللی خواهد بود، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس که در سی‌ام شهریور انجام شد تأکید کردند وقتی کار ما تمام می‌شود که نسل نوجوان و جوان هماهنگونه که شما نسبت به گذشته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باورمند هستید و به شعارهای آن پایبند هستند آن‌ها هم همینطور باورمند و پایبند باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: باید فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تقویت کرد تا با تربیت نسلی مقاوم و انقلابی همچون نسل اول انقلاب، نظام سلطه را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار