مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌جنوبی:

«جهاد تبیین» باعث بصیرت افزایی در جامعه می‌شود

«نوفرستی» گفت: «جهاد تبیین» می‌تواند باعث بصیرت افزایی در جامعه شود و بر همه ما لازم است تا وارد این حوزه شویم.
کد خبر: ۵۵۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 09November 2022

شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند/ ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، يادواره ۴۱ شهید بخش ديهوک شهرستان طبس امروز (چهارشنبه) با حضور «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، سرهنگ «فلاحی» مدرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، مسئولان شهرستانی و خانواده شهدا و ایثارگران همراه با رونمایی از کتاب «لاله‌های کویر» برگزار شد.         

«ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌جنوبی در این مراسم، با بیان اینکه خراسان جنوبی شش هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر هزار جانباز، دو هزار نفر شهید و بیش از 200 نفر آزاده سرافراز هستند.

وی جامعه هدف بنیاد شهید در خراسان جنوبی را 33 هزار نفر شامل خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان ذکر کرد و بیان داشت: اعتقاد راسخ همه ما این است که شهدا و تاریخ دفاع مقدس نباید فراموش شود.

نوفرستی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور و سوءاستفاده دشمنان از این فضا، مطرح کرد: دعوا سر بنزین و حجاب و غیره نیست بلکه دعوا بر سر ایران قوی است چراکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با ایران قوی مخالف بوده است.

وی همچنین به حضور پرشکوه و میلیونی مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از تمام سال‌های گذشته شاهد شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین حسینی بودیم لذا دشمنان در همین راستا شروع به جنگ ترکیبی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌جنوبی شهدا را مظهر قدرت ایران اسلامی دانست و بر لزوم تبیین و ترویج دستاوردهای دوران دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی‌های شهدا و ایثارگران تأکید و گفت: «جهاد تبیین» می‌تواند باعث بصیرت افزایی در جامعه شود و بر همه ما لازم است تا وارد این حوزه شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار