نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت و جواب کسانی که این جنایت‌ها را انجام داده‌اند را خواهیم داد.
کد خبر: ۵۵۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 30October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم تشییع دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در برابر جبهه استکبار ایستاده‌اند، اظهار داشت: آمریکا و استکبار سال‌های متمادی است که مردم ما را به گلوله می‌بندند و شهید می‌کنند و امروز حضور مردم در محکومیت آمریکا، اسرائیل و جبهه استکبار حضوری تاریخی است.

وی با اشاره به جنگ‌های رسانه‌ای و اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، افزود: در اوایل انقلاب ترور و جنگ تحمیلی توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد اما همه جهان دید آن کسی که از این حوادث سربلند بیرون آمد ملت بزرگ ایران بود و این ملت همچنان مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده است.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاریخ حادثه شاهچراغ را که دشمن جوی خون راه انداخت فراموش نمی‌کند، گفت: طفلی در سینه مادر جان داد و پسری در آغوش پدر شهید شد و به قربانیان تیر خلاصی می‌زدند و دشمن باید بداند که این هنر نیست بلکه شکست است، چرا که اگر امید ما را از ما گرفتید، هزاران امید از لاله او می‌روید.
 
حسینی با تأکید بر اینکه سال‌های زیادی است که دست‌های دشمنان به خون ملت ما آغشته است، ابراز داشت: ما راه استقلال، امام و رهبری و استقامت را ادامه خواهیم داد و تا رسیدن به پیشرفت و در هم کوبیدن جبهه استکبار مقاومت می‌کنیم و می‌جنگیم.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت و جواب کسانی که این جنایت‌ها را انجام داده‌اند را خواهیم داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار