با حضور انبوه مردم در شیراز؛

شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) تشییع شدند

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح در شیراز آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ - 29October 2022

شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تشییع شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، پیکر مطهر 11 شهید از 13 شهید حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، صبح امروز از ساعت 9 صبح از فلکه امام حسین (ستاد) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد و حاصران در این اجتماع پرشور پس از عبور از میدان شهدای شیراز هم اکنون در محدوده منتهی به حرم مطهر شاهچراغ در حال وداع با شهدای این حمله تروریستی هستند.

در همین راستا پیکر مطهر 11 شهید این حادثه به نام‌های «امید خوب» فرزند هوشنگ اهل دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد، «هوشنگ خوب» فرزند خداداد اهل کهگیلویه و بویراحمد، «زهرا اسمعیلی» فرزند آقاجان اهل شیراز، «علیرضا سرایداران» فرزند محمدحسن اهل شیراز، «آرشام سرایداران» فرزند علیرضا اهل شیراز، «محمدرضا کشاورز» فرزند مهدی اهل شیراز، «مجتبی ندیمی» فرزند مصطفی اهل شیراز، «حسن‌علی پورعیسی» فرزند محمد اسمعیل اهل گیلان، «بهادر آزادی شیری» فرزند علی‌همت اهل فسا، «علی اصغر لری گوئینی» فرزند عباس اهل سیرجان، «محمد ولی کیاسی» فرزند غریبعلی اهل مرودشت از ساعت 9 امروز از میدان امام حسین شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ تشییع شد.

این 11 پیکر مطهر پس از مراسم امروز عازم مشهد مقدس خواهند شد تا پس از بدرقه و وداع مردم و زوار و مجاوران حرم مطهر رضوی، به زادگاهشان بازگشته و در زادگاهشان به خاک سپرده شوند.

از میان این 11 پیکر مطهر، 6 شهید مجدداً به شیراز آمده و در حرم مطهر شاهچراغ (ع) دفن خواهند شد و مابقی به زادگاهشان رجعت خواهند کرد.

پیکر دو شهید این حادثه تروریستی با نام‌های «سید فریدالدین معصومی» و «احسان مرادی» نیز در روزهای قبل جهت تشییع و خاکسپاری به شهرهای تهران و همدان انتقال یافته بود.

اجتماع و راهپیمایی پرشور امروز مردم شیراز با حضور اقشار مختلف مردم شیراز هم اکنون همچنان ادامه دارد و راهپیمایان در خیابانهای منتهی به شاهچراغ از جمله خیابان 9 دی تا حرم مطهر شاهچراغ حضور پرشور و گسترده‌ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار