استاندار مازندران:

کنگره شهید «طهرانی‌مقدم» در مازندران برگزار می‌شود

«حسینی‌پور» از برگزاری کنگره شهید «حسن طهرانی‌مقدم» در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 27October 2022

کنگره شهید «طهرانی‌مقدم» در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در دیدار با اعضای موسسه خیریه شهید طهرانی‌مقدم با عنوان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه و بهترین الگو و سبک زندگی هستند و اگر مسئولیتی پیدا کردیم به برکت وجود شهداست، خاطرنشان کرد: این موسسه باید موجب انسجام جامعه نخبگانی استان گردد.

وی افزود: کنگره‌ای با نام شهید طهرانی مقدم با حضور نخبگان استان جهت ارائه مقالات علمی طی ماه‌های آینده در استان برگزار می‌گردد تا گامی هرچند کوچک در جهت معرفی روح بزرگ این شهید والامقام و ویژگی‌های علمی ایشان برداشته شود.

حسینی‌پور ادامه داد: تلاش بر آن است تا با نام و یاد شهید طهرانی مقدم کار فاخر و بزرگی برای هم افزایی و تعامل نخبگان در جهت توسعه استان صورت گیرد.

وی بیان کرد: این موسسه با توجه به اینکه در راستای خدمت رسانی و آبادانی فعالیت می‌کند می‌بایست تبدیل به پایگاه عظیم اجتماعی برای اجماع جوانان و نخبگان علمی استان شود لذا نگاه ما این است در سطح مدارس و دبیرستان‌ها هم این موسسه هدف‌گذاری کند تا نخبگان استان بدین صورت مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شخصیتی شهید طهرانی مقدم مواضع ضد اسرائیلی شان بود، چرا که بشدت نسبت به این رژیم کودک کش تنفر داشتند که بیانگر نگاه ارزشی این شهید می‌باشد، متذکر شد: این موسسه باید نگاه شهید طهرانی مقدم را دنبال نماید و جوانانی را تربیت کند که نگاه ضد اسرائیلی داشته باشند. نخبگان علمی دانشگاه‌ها را می‌بایست به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی که یکی از مهم‌ترین ارزش ها، مبارزه با رژیم صهیونسیتی می‌باشد هدایت کنیم.

وی اظهار کرد: همه ما باید در مسیری که شهدا ترسیم کردند و ادامه دهنده راه شهدا که چراغ هدایت انقلاب اسلامی هستند به مسیرمان استمرار ببخشیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: یکی از دلایلی که انقلاب اسلامی در بین ملت‌ها بزرگ شد ضدیت جمهوری اسلامی با اسراییل بود که این نگاه راهبردی در شهید حسن طهرانی مقدم وجود داشته است.

حسینی‌پور گفت: در برابر ما همیشه قدرت نظامی با دشمنان بود که شهید طهرانی مقدم شرایط را تغییر داد که خیلی کار بزرگی کرد که این مهم می‌تواند برای جامعه نخبگانی استان بعنوان فراخوان و فرصتی جهت ارائه‌ی مقالات علمی و برگزاری کنگره شهید طهرانی مقدم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها