یادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای کارگری استان قم در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای قم در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 21October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره شهدای جامعه کارگری استان قم شب گذشته (پنجشنبه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، شهرداری و کنگره ملی شهدای قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به مقام و منزلت شهدا و بیان آیاتی از قرآن کریم در همین زمینه اظهار داشت: زمانی که یک کارگر ساختمان با قدی خمیده و تفنگ برنو سرهنگ جاسم، شاه‌مهره اصلی و از نزدیکان صدام را اسیر می‌کند، این به معنای این است که آن شهید، معنویت دارد، اعتقاد دارد و عاشق است.

در این یادواره که همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم برگزار شد، جمعی از خادمان حرم کریمه اهل بیت (س)، عباس شیرمحمدی مسئول دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولانی از بسیج کارگری قم حضور داشتند.

تلاوت قرآن توسط قاری بین المللی مهدی فروغی، اجرای گروه موزیک سپاه با عنوان «کجایید‌ ای شهیدان خدایی» و نیز اجرای گروه سرود فطرس، از بخش‌های این مراسم بود.

مراسم فوق به عطر حضور پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس معطر شد و همزمان سید علی حسینی‌نژاد از مداحان اهل بیت (ع) در وصف شهدا مرثیه‌سرایی کرد.

در پایان این مراسم، تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای کارگری در دوران دفاع مقدس و نیز خانواده شهید دفاع از امنیت «مهدی زاهدلویی» با تقدیم هدایایی تجلیل شدند.

یادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویریادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویریادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویریادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویریادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویریادواره شهدای کارگری استان قم برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار