فرمانده مرزبانی انتظامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شناسایی و انهدام چندین تیم‌ قاچاق سلاح غیرمجاز/ مناطق مرزی برخی کشورها خیاط خلوت گروه‌های تروریستی شده است

سردار گودرزی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته چندین تیم قاچاق سلاح غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی شناسایی شدند، گفت: امروز مرزهای برخی کشورها محل و حیاط خلوت گروه‌های تروریستی و اشرار دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳ - 15October 2022
شناسایی تیم‌های قاچاق سلاح غیرمجاز توسط ماموران انتظامی و مرزبانی/ مرز برخی کشورها خیاط خلوت گروه‌های تروریستی شده استسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه مرزبانان در شرایط محتلف اقدامات سخت پلسی را برای مقابله با گروهک‌های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، قاچاقچیان سلاح و مهمات انجام می‌دهند، اظهار داشت: امروز برخی کشورهای که توان برقراری امنیت داخلی خودشان را ندارند به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند.
 
سردار گودرزی با بیان امروز مرزهای برخی کشورها محل و حیاط خلوت گروه‌های تروریستی و اشرار دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از نیروی انسانی آماده و سیستم‌های الکترونیکی و اپتکی، پهپادی و هلی‌شاتی و برجک‌ها و کمین‌های هدفمند اشراف اطلاعاتی خوبی بر آن‌ها دارد.
 
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: با هماهنگی با پلیس‌های مرزیانی برخی از کشورها  و ایجاد گشت‌های مشترک و  تبادل اطلاعاتی امنیت پایداری در مرزها وجود دارد.
 
وی درباره برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته چندین کشف توسط همکارانم در فرماندهی انتطامی و مرزبانی صورت گرفته و در این خصوص نطارت‌ها و پایش بیشتر شده است؛ همچنین اطلاعاتمان از سوی مردم و منابع‌ای که داشتیم بیشتر شده است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار