امام جمعه آبادان:

علی‌رغم تهدید دشمنان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی است

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: علی‌رغم تهدید دشمنان، ایران اسلامی به برکت خون شهدا و بصیرت خانواده های شهدا که همواره درس صبوری و ایثار می دهند در اوج اقتدار و سربلندی است.
کد خبر: ۵۴۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ - 10October 2022

علی‌رغم تهدید دشمنان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و سربلندی استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالحسین غبیشاوی» امام جمعه آبادان امروز در آیین تشییع پیکرهای پاک و مطهر یک شهید تازه تفحص شده و نیز جانباز شهید در آبادان اظهار داشت: شهدا خادم ملت بودند که در شرایط حساس همواره به کشور و ملت خدمت کردند.

وی افزود: در شرایط حساس کشور که دشمنان سعی دارند شهدا و ارزش‌های انقلاب را در جامعه کمرنگ کنند حضور مردم در مراسم تشییع شهدا تجدید میثاق و بیعت با شهدا و انقلاب است.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره آماده فداکاری در راه نظام و اسلام اند، گفت: دشمنان نظام که افرادی شیطان صفت هستند سعی در برهم زدن امنیت مردم دارند.

امام جمعه آبادان متذکر شد: علی‌رغم تهدید دشمنان، ایران اسلامی به برکت خون شهدا و بصیرت خانواده های شهدا که همواره درس صبوری و ایثار می دهند در اوج اقتدار و سربلندی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران آینده ای درخشان پیش رو دارد، بیان داشت: شهدا افتخار ما هستند و قدرت، عزت، همچنین رمز ماندگاری و استقامت ما از برکت خون پاک شهدای عزیز انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و عرصه‌های دیگر انقلاب است.

پیکر شهید «نادر آغاجری‌پور» از شهدای بسیجی دانش‌آموز و تازه تفحص شده جنگ تحمیلی و «جلیل امانی‌پور» جانباز ۷۰درصد دوران دفاع مقدس که جمعه گذشته به جمع همرزمان شهیدش پیوست امروز با شکوه خاصی در آبادان تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار