مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

وحدت و همدلی رمز موفقیت دفاع مقدس شد

سرهنگ «رشیدی» گفت: رزمندگان با وحدت و همدلی و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و با رشادت‌ها و از جان گذشتگی، باعث موفقیت و احیای یک مکتب سازنده و نهضتی آرمانگرا شدند.
کد خبر: ۵۴۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ - 21September 2022

وحدت و همدلی رمموفقیت دفاع مقدس شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز‌ در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که همزمان با سراسر کشور در مصلی الغدیر شهرستان خرم آباد برگزار شد، ضمن تشکر از یگان‌های نظامی و انتظامی و همه دستگاه‌هایی که در برگزاری این مراسم همکاری کردند، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، دوران پر افتخار ملت ایران است که  صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نموده و با الهام گرفتن از فرهنگ سرخ عاشورایی شعار ظلم ستیزی را سر لوحه انقلاب اسلامی  قرار دادند.

 وی گفت: رزمندگان با وحدت و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و با رشادت‌ها و از جان گذشتگی، باعث موفقیت احیای یک مکتب سازنده و نهضتی آرمانگرا شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود: پايان هشت سال دفاع مقدس، پایان راه  نبوده و نیست بلكه این دوران، هوشياری، تحرک و بيداری‎های بزرگی را رقم زد كه نتایج حاصل از آن در منطقه و حتی جای جای دنیا انکار نا‌شدنی است.

رشیدی با اشاره به نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس، افزود: استان لرستان با 6 هزار و 544 شهید و آمار بالای ایثارگران، آزادگان و‌... دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرد و در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا پیشگام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار