بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار، رشادت و پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران است.

فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس که عرصه حضور همه‌ی مردم رشید و شریف و از هر قومیت و مذهب بود، ثابت کرد که با اراده، عزم ، ایمان و باور به حقانیت وعده‌های استوار و خلل ناپذیر الهی، اعتماد وثیق و مؤمنانه به دوراندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاع نظام در عرصه‌های سرنوشت ساز می‌توان با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و امکانات را خوار و ذلیل نمود.

حماسه عظیم و ماندگار دوران دفاع مقدس در حقیقت اوج شکوفایی، بالندگی، ایثار، وحدت و همدلی ملتی غیور و جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و همبستگی رزمندگان اسلام در حراست از مرز و بوم ایران اسلامی و به ثمر رساندن وعده الهی است و دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری از آزادگان منطقه با الگوگیری از رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، در مقابل آمریکای جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.

اکنون ایران اسلامی به برکت تحقق شعار استقلال ،آزادی، جمهوری اسلامی و با پیشینه هشت سال دفاع مقدس و با وجود اعمال شدیدترین تحریم های طول تاریخ یک ملت مظلوم به خود دیده و با لحاظ سختی ها و دشمنی هایی که همچنان بر ابعاد مختلف مادی و معنوی وجود دارد ،به لطف اعتماد و اتکا به درون، یک جهان را مبهوت و متحیر هنرنمایی جوانان غیرتمند و عزت آفرین خود کرده است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۳ هزار شهید والامقام این استان، چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را به میهن عزیز اسلامی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار