فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدا در مسیر نیشابور به مشهد همزمان با دهه پایانی صفر

سردار «سلیمانی» از برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه پایانی صفر در مسیر نیشابور به مشهد در ایستگاه صلواتی ابرش خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ - 20September 2022

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در نیشابور اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر با شهدا و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس تجدید پیمان کنیم.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت استفاده کنیم.

فرمانده تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس که توسط این تیپ پیش‌بینی شده، پرداخت و گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور کارکنان تیپ امام رضا (ع) و قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای بهشت فضل برگزار می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با دهه پایانی صفر و شهادت حضرت رضا (ع) و حضور زائران پیاده در مشهد، نمایشگاه و یادواره شهدا در مسیر نیشابور به مشهد در ایستگاه صلواتی ابرش برگزار خواهد شد.

این فرمانده ارشد نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: جمعه یکم مهر همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، کاروان دو امدادی با حضور ۳۵۰ نفر از پایوران تیپ ۲۱ امام رضا (ع) برگزار می‌شود که حرکت این کاروان با قرائت زیارت عاشورا از یادمان شهدای گمنام آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان برای زیارت حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع) ظرف ۴۸ ساعت مسیر نیشابور تا مشهد را طی می‌کنند.

فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) بیان داشت: حضور کارکنان پایور و وظیفه در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش ویژه کارکنان وظیفه یگان‌های نظامی و انتظامی و تجلیل از سربازان نمونه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان‌های فیروزه، زبرخان و نیشابور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور زائران پیاده حرم رضوی از مسیر نیشابور، یکی اقدامات مهم تیپ ۲۱ امام رضا (ع) در راستای مردم‌یاری و ارائه خدمات، آبرسانی و انتقال امکانات ایستگاه‌های صلواتی در مسیر نیشابور به مشهد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار