رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان:

قدردانی از رشادت‌های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می‌شود

«مرادی» با بیان اینکه قدردانی از رشادت‌های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می‌شود، گفت: جامعه‌ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می‌كند.
کد خبر: ۵۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 12September 2022

قدردانی از رشادت‌های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدصدیق مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مریوان امروز در دیدار با خانوادە‌ شهدا در روستاهای «سردوش» و «درەتفی» از توابع این شهرستان اظهار داشت: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، درود بر خانواده شهدا بخاطر صبری که داشته و رسالتی که به خوبی انجام داده و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه دیدار و قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، افزود: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

مرادی با تاکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت‌های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می‌شود، ادامه داد: جامعه‌ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می‌كند.

در پایان این دیدارها از خانواده شهدا به پاس سال‌ها مجاهدت و قدردانی، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار