قاضی‌زاده هاشمی در دیدار خانواده شهید کاوه:

فیلم شهدای شاخص با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید می‌شود

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز شهادت شهید «محمود کاوه» با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 01September 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید «محمود کاوه» با مادر، فرزند و خواهران این شهید دیدار و گفت‌وگو و ضمن تجلیل از رشادت‌های این فرمانده سلحشور دفاع مقدس بر تبیین و ارائه الگوی این اسوه‌های ایثار برای نسل جدید تأکید کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه ریزی شده است فیلم زندگی شهدای شاخص هر استان با همکاری دستگاه‌های مختلف در همان استان ساخته شود و شایسته است برای معرفی این شهید والامقام تلاش بیشتری صورت گیرد و ساخت فیلم از زندگی شهید کاوه می‌تواند یکی از این اقدامات در خراسان رضوی باشد.

فیلم شهدای شاخص با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید می‌شود

در این نشست صمیمی دو نفر از همرزمان سردار شهید کاوه به بیان خاطراتی از این شهید پرداختند.

سردار شهید محمود کاوه متولد سال ۱۳۴۰ در مشهد است که پس از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و طی کردن مسئولیت‌های گوناگون در دوران دفاع مقدس، به فرماندهی تیپ ویژه شهدا منصوب شد. این فرمانده جوان و

سلحشور سرانجام در یازدهم شهریور سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار