فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

پدافند هوایی با تکیه بر تخصص جوانان، جرأت تعرض را از دشمنان سلب کرده است

امیر سرتیپ‌دوم «پرویز» گفت: جمهورى اسلامى ایران پس از استقرار، براى تداوم خـود و دفع تهدیدات داخلى و خارجى، نیروهاى مسلحى را فراهم کرد که از جمله آن‌ها پدافند هوایی است که توانسته با تکیه بر دانش و تخصص جوانان خود و با بهره‌گیری از تمامی امکانات، جرات تعرض را از دشمنان پنهان و آشکار این نظام و انقلاب سلب کند.
کد خبر: ۵۴۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 29August 2022

سربازان در کنار نیروهای مسلح نقش مهمی در برقراری حفظ و امنیت کشور دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ‌دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور، امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان و سربازان منطقه پدافند هوایی شرق کشور، اظهار داشت: هر حکومت و دولتى براى حفظ استقلال، امنیت و تمامیت ارضى خود نیاز به نیروى مسلح قوی، مقتدر و سازمان‌یافته دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور بیان داشت: جمهورى اسلامى ایران پس از استقرار، براى تداوم خـود و دفع تهدیدات داخلى و خارجى، نیروهاى مسلحى را فراهم کرد که از جمله آن‌ها پدافند هوایی است که توانسته با تکیه بر دانش و تخصص جوانان خود و با بهره‌گیری از تمامی امکانات، جرات تعرض را از دشمنان پنهان و آشکار این نظام و انقلاب سلب کند.

وی مطرح کرد: فرصت کوتاه سربازی ایجاب می‌کند هر یک از کارکنان وظیفه دشواری‌های خدمتی را با ابتکار و علاقه‌مندی و با ابزار توانایی و رشادت، حل کنند و هرگز ترس و سستى به خود راه ندهند و هیچ‌گاه از یارى صمیمانه همکاران و سایر همرزمان خود دریغ نورزند.

امیر «پرویز» با بیان اینکه سربازان در کنار سایر نیرو‌های مسلح نقش مهمی در برقراری حفظ و امنیت کشور دارند، افزود: دوران پرافتخار سربازی یک روز تمام خواهد شد؛ لذا باید فرصت خدمت سربازی را مغتنم شمرده و برای استفاده بیشتر از این دوران طلایی برنامه‌ریزی کنید.

وی خاطرنشان کرد: خدمت سربازی فرصت خوبی برای کسب تجربیات مهم، ایفای نقش در ادامه زندگی و خودسازی است؛ بنابراین این فرصت نه‌تنها هدررفتن عمر نیست؛ بلکه اگر برنامه‌ریزی شود، یک فرصت خوب برای خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها