مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

«هفته دولت» نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت است

سرهنگ «رضایی» گفت: هفته دولت نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و دولت باید با تمام قدرت، آن‌طوری که حضرت علی (ع) برای محرومین دل می‌سوزاند، دل بسوزاند.
کد خبر: ۵۴۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 24August 2022

پیام سرهنگ محمد رضایی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان به مناسبت هفته دولتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «محمد رضایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در استان اصفهان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفته اول شهریور که یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ، ۲ یار قدیمی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و اسوه علم و تقوا شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» بوده و به نام هفته دولت نامگذاری شده است، بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی است. فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام مسئول و کارمند که با حضور در سنگر جهاد و شهادت، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دنیا ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روز‌های افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند.

هفته دولت نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است و دولت باید با تمام قدرت، آن‌طوری که حضرت علی (ع) برای محرومین دل می‌سوزاند، دل بسوزاند. مثل یک پدری که بچه‌هایش اگر گرسنه بمانند، با دل افسرده به‌دنبال این می‌رود که آن‌ها را سیر کند؛ یک دولت تابع امیرالمؤمنین (ع) باید این‌گونه باشد.

اینجنب هفته دولت را بر همه دولت مردان خدوم و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار