فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

پزشکان جانی تازه به جامعه می‌بخشند

در پیام سردار شجاع آمده است: زادروز حکيم ابوعلي سينا به‌عنوان روز پزشک، فرصتی است که دگربار از سپید جامگانی که با مجاهدت و ايثار، جانی تازه به جامعه می‌بخشند ياد شود.
کد خبر: ۵۴۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 24August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، امروز با صدور پیامی «روز پزشک» را به جامعه پزشکی کشور به‌خصوص پزشکان فراجا تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

پزشکان و کادر درمان به‌عنوان نخبگان مجموعه انتظامی از عزيزترين اقشار هستند، نامگذاری اول شهريورماه، زادروز حکيم ابوعلي سينا به‌عنوان روز پزشک، فرصتی است که دگربار از سپید جامگانی که با مجاهدت و ايثار، جانی تازه به جامعه می‌بخشند ياد شود.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنيـت روحی بيماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سايه لطف الهی التيام می‌بخشند.

این‌جانب يکم شهريورماه، زادروز حسين بن عبدالله معروف به حکيم بوعلی سينا و روز پزشک را به تمامی پزشکان عرصه نظام سلامت به‌ويژه پزشکان توانمند فراجا که در شرايط حساس کنونی از خود فداکاری و ايثار نشان می‌دهند، تبريک عرض نموده و  اميد است بتوانيم در سايه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری مقام عظمای ولايت از درخت اسلام و مرزهای کشور اسلامی که توسط خون شهدا آبيار شده است پاسدار نماييم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار