امام جمعه سرپل‌ذهاب:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت با شهداست

حجت‌الاسلام «فاطمی‌نسب» گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت با شهدا و امام راحل و آرمان‌های اسلام است و این تجدید بیعت باید در عمل صورت گیرد، نه در شعار؛ از این رو باید فرهنگ مقاومت و ایثار را تببین کنیم و فرهنگ شهادت در وجود خود و مردم رشد دهیم.
کد خبر: ۵۴۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ - 24August 2022

درخشنده ترین و مهیج ترین نگین ایران یاد و خاطره شهیدان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب، در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: درخشنده‌ترین و مهیج‌ترین نگین ایران یاد و خاطره شهیدان است، کسانی که با آگاهی والای خود، موقعیت کشور حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرفتند.

فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: هر ملتی چنین دلاوران آگاه و شجاعی در دامان خود پرورش داده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آن‌ها را الگوی تربیت جوانان در همه دوران‌ها بداند.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین رشادت ایثارگران، جانفشانی دلاورمردان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: ما کارگزار نظام اسلامی هستیم، اگر مسئولیتی به ما رسیده، برگرفته از خون شهدا و ایثار کسانی است که به مسائل دنیوی پشت پا زدند و از کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت با شهداست

حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب نیز در این جلسه گفت: شهدا با تأسی از امام حسین (ع) برای حفظ و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و ثمره این ازخودگذشتگی، بیش از ۱۰۰ هزار شهید است؛ از این رو همه باید فدای اسلام شویم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت با شهدا و امام راحل و آرمان‌های اسلام است و این تجدید بیعت باید در عمل صورت گیرد، نه در شعار؛ از این رو باید فرهنگ مقاومت و ایثار را تببین کنیم و فرهنگ شهادت در وجود خود و مردم رشد دهیم.

وی گفت: دشمن در دفاع مقدس متوجه شد که ملت ایران شیرمردانی دارد که اگر آرمان‌ها و موجودیت انقلاب اسلامی خطر افتد، جان خود را فدای آن می‌کنند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: نسل جوان ما از دفاع مقدس و مجاهدت‌های رزمندگان باید مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار