رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

خبرگزاری دفاع مقدس به مرجع رسانه‌ای تبدیل شده است

سردار کارگر با بیان اینکه امروز خبرگزاری دفاع مقدس مرجعیت پیدا کرده است و خبرگزاری‌های دیگر به اخبار آن استناد می‌کنند، گفت: خبرنویسیِ درست بسیار مهم است و خبرگزاری دفاع مقدس در جشنواره درست‌نویسی، مورد تقدیر قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۳۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 13August 2022

خبرگزاری دفاع مقدس به مرجع رسانه‌ای تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه ۹ سال از تأسیس خبرگزاری دفاع مقدس می‌گذرد، اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس در سوم خرداد سال ۱۳۹۲ توسط مرحوم سرلشکر فیروزآبادی افتتاح شد.

سردار کارگر با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس با حضور تعدادی از جوانان توانمند به صورت جهادی شروع به کار کرد، گفت: امروز وضعیت نسبت به سال‌های قبل بهتر شده و در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید داشتند که این بسیار مهم است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: خبرگزاری دفاع مقدس یک خبرگزاری تخصصی است که به حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت می‌پردازد.

سردار کارگر افزود: یکی از برجستگی‌های این خبرگزاری این است که با وجود کمبود نیروی انسانی و امکانات، با تلاش‌های شبانه‌روزی به توفیقات خوبی دست یافته است.

وی با بیان اینکه امروز خبرگزاری دفاع مقدس مرجعیت پیدا کرده است و خبرگزاری‌های دیگر به اخبار آن استناد می‌کنند، گفت: درست خبر نوشتن بسیار مهم است و خبرگزاری دفاع مقدس توانسته در جشنواره درست‌نویسی توسط مدیران امر مورد تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار