سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

یاد شهدای مدافع حرم باید در جامعه جاری باشد

«خدیوی» گفت: شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جامعه هستند چراکه آن‌ها در مسیر دفاع از حرم آل‌الله چشم بر روی تعلقات دنیایی بستند و حرکت در مسیر حق را پیش گرفتند؛ بر همین اساس نام و یاد شهدا مدافع حرم باید در جامعه جاری و ساری شود.
کد خبر: ۵۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 11August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت روز شهدای مدافع حرم «صدیقه خدیوی» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز با حضور در منزل شهیدان «مرتضی و مسعود محمدی» و «حسن ابراهیمی» از شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدیوی در این دیدارها اظهار داشت: خداوند در هر دوره‌ای نمونه‌های از اخلاص، فداکاری و ایثار را به جامعه معرفی می‌کند تا مردم به این درک برسند که شهدا نیز همچون سایر افراد زندگی عادی خود را داشتند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم الگوهای جامعه امروزی هستند آن‌ها در مسیر دفاع از حرم آل‌الله دل از مال دنیا و ثروت کشیدند و حرکت در مسیر حق را در پیش گرفتند.

وی در دیدار با خانواده شهید ابراهیمی ضمن بررسی وضعیت درمانی فرزندان این والامقام گفت: بنیاد شهید با مراکز درمانی و بیمارستان‌هایی قرارداد دارد، که جامعه هدف می‌توانند از خدمات این مراکز بهره ببرند، در غیر این صورت باید ابتدا خود هزینه‌های درمانی را پرداخت و جهت وصول هزینه‌ها اسناد پزشکی و درمانی را تحویل بیمه دی دهند.

خدیوی تصریح کرد: سقف خدمات بنیاد برای افراد تحت پوشش مشخص است، اما برای رفع مشکلات تا جایی که قانون اجازه بدهد، پیگیری امور جامعه ایثارگری خواهیم بود.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی تقدیم 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

یاد شهدای مدافع حرم باید در جامعه جاری باشد

یاد شهدای مدافع حرم باید در جامعه جاری باشد

یاد شهدای مدافع حرم باید در جامعه جاری باشد

یاد شهدای مدافع حرم باید در جامعه جاری باشد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار